pempem

Direktlänk till inlägg 23 april 2012

saknaden...............

Av Emmelie Pedersen - 23 april 2012 21:58

saknar dej så enormt morfar snart är det 7 år sedan du lämna oss , minns morronen mamma berätta för mej att du hade somnat in i den djupaste sönmen  det va inte vad jag ville höra den dagen desse utom på min brors konfermations dag. när vi hade varit i kyrkan och skulle fika , vi hade gjort en plats tilll dej så satt jag på min stol och bara titta bort där du skulle sitta. tänker än idag på den dagen. det var mitt livs värsta dag än.

du betydde  mycket för mej och och vet att jag inte kommer träffa dej på många många år ofattbart. älskar dej så sjukt mycket. kommer alltid att vara morfars lilla flicka. puss  hälsa mormor.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmelie Pedersen - 29 februari 2016 02:19


Ja mycket har hänt de senaste månaderna... Det har varit en hel del sjukdomar i familjen/släkten och hälsat på Vid jul blev både mamma, pappa och min farbror sjuka, mamma fick kristall sjukan och kunde inte göra mycket, när man har kristall sjukan...

Av Emmelie Pedersen - 12 juli 2014 02:43


Sova vad är de ? Är de något man gör på natten ? Ja de är de i normalafall men jag är lite onormal , kan verkligen inte sova ... Skit jobbigt är de att inte kunna fast jag känner mej trött så går de inte. Åt helvete med detta skitet orkar inte me...

Av Emmelie Pedersen - 17 april 2014 15:00

Ingen höjdare att vara på brukshundklubben idag så bonden någon åker bort spred bajs. Men fick stå ut med lukten lite, fick gört några hinder med emo och de gick bra. Tessan fick oxå privat på agility och de gilla hon, kanske göra de mer med henne....

Av Emmelie Pedersen - 13 februari 2014 00:28


Har varit på läkar besök och fick kollat upp en leverfläck på ryggen som växer och ser inte så bra ut enligt mej , vi kom fram till att vi ska ta bort den och skicka in den på prov och kolla om det är nåt , kommer att ske om ca 2 veckor Har även ...

Av Emmelie Pedersen - 9 februari 2014 23:44

Dom som gör dej lyckligast sårar dej hårdast tänk på de innan du gör nån lycklig ! ...

Ovido - Quiz & Flashcards