pempem

Alla inlägg under februari 2014

Av Emmelie Pedersen - 13 februari 2014 00:28

Har varit på läkar besök och fick kollat upp en leverfläck på ryggen som växer och ser inte så bra ut enligt mej , vi kom fram till att vi ska ta bort den och skicka in den på prov och kolla om det är nåt , kommer att ske om ca 2 veckor

Har även varit hos sjukgymnasten för utverdering av mina höfter dom låter när jag går ( ett kluckande ljud ) hon trodde att jag har något som heter snapping hip och det är oftast med fött men märks inte fören man nått vuxen ålder. Jag ska få en remiss till ortopeden så får vi se vad dom säger , om det blir sjukgymnastik eller operation.

Har känt mej nervös och orolig över höfterna men nu blev allt värre när jag googla snapping hip och läste att men kan operera det , har aldrig varit på sjukhus mer än när jag bröt armen för nått år sen men det va bara rögnken och ortopeden. Och ovanpå de så är jag extremt rädd för spruter, kan inte säga att jag är nål rädd då jag är piercad och tatuerad men det är inte samma sak heller :/

Av Emmelie Pedersen - 9 februari 2014 23:44

Dom som gör dej lyckligast sårar dej hårdast tänk på de innan du gör nån lycklig !

Ovido - Quiz & Flashcards