pempem

Alla inlägg under november 2010

Av Emmelie Pedersen - 28 november 2010 23:37

helvete att folk inte kan vara ärliga och inte använda andras grejor och ta allt förgivet. (menar inte dej sandra) jag hade lånat ut en kofta till sandra sen har hon glömt den hos en tjej i hörby och den har hon haft ett jävligt bra tag nu och nu har sandra fått den och när hon kom hem och tog upp den såg hon att den va trasig i ena axlen men nu har hon sytt den och jag ska få den denna veckan hoppa jag och sandra ska be denna tjejens mamma om fenger för den och inte sandra lycka ska hon be sin syster om hjälp så jag kan få pengar till att köpa en ny kofta.



Av Emmelie Pedersen - 28 november 2010 00:26

nu äer det vällgigt ensamt här hemma det e bara jag som är vaken nu och mamma är och jobbar det finns inget bra på tv heller jaja men så e det .

nä nu ska jag ut i köket och kolla om det finns nåt gott att äta eller nåt





idag fick mamma hem den hära:


pingvinerna lyser lite blått och den e jätte fin  

Av Emmelie Pedersen - 12 november 2010 15:54

nu är jag äntligen klar med matten så nu blir det inte mer matte för mej detta året bara nationella prov sen :)

idag har jag varit på min praktik och det har varit ganska lungt idag det e ju fredag . och idag så var mamma sara och fabian där och åt lunch , dagens var kyckling stekt potatis med sås

nu sitter jag här hemma och inte gör nåt och sara gick nyss hem till sin mor :)

Av Emmelie Pedersen - 8 november 2010 00:08

imorron blir det att stanna hemma för jag e sjuk jhar inget aptit alls och det smakar bara var i munnen och näsen rinner inget kul alls men jag har inte feber iallafall och det e bra men så har jag en rälig slem hosta

Av Emmelie Pedersen - 4 november 2010 00:27

min mamma är bäst för att hon är min mamma och hon är snäll . nu sitter jag här och kollar på spin city och äter vikt väktar chips som är mammas men som jag fick ta och äta :) tack mamma <3

Av Emmelie Pedersen - 1 november 2010 19:49

heej , igår va fabian på maskerad hos "m" och det var jag dom hade gjort hans kläder och så här blev det

                

                 KÄNSLIGA VARNAS !!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHA

















  

Ovido - Quiz & Flashcards