pempem

Alla inlägg under oktober 2010

Av Emmelie Pedersen - 29 oktober 2010 21:10

hej idag har jag varit på min praktik i rolsberga det har inte varit så mycket att göra där idag när jag hade slutat hämta memma mej sen åkte vi till eslöv on köpte blommer och sånt 

sen hämta vi fabian och åkte till mormor och morfafs gravoch la detta hjärtat . för vi saknar dom  

   

så här det våra kruker ut som står på trappan  :) det är mamma som hat planterat dom 


nu sitter jag med pappa och fabian å väntar på att idol ska börja   

Av Emmelie Pedersen - 29 oktober 2010 01:25

 min mamma sitter oc tar foto på mej när jag inte vill

Av Emmelie Pedersen - 27 oktober 2010 16:18

nu har man tagit sej den första koppen kaffe idag. och kl 5 ska jag och familjen till fabians tema kväll i löberöd på skolan

Av Emmelie Pedersen - 26 oktober 2010 13:13

hej det e inte klokt vad man kan bli förbannad på buss chaförer idag när jag tog bussen hem från lund hade inte tanten satt på stop knappen så det var nära att jag hade hamnat i rolsberga och det vill man ju inte :) 


nä om man ska ta och äta lite lunch det ska bli gott men köttfärspaj :)

Av Emmelie Pedersen - 23 oktober 2010 23:14

just nu har jag 12 besökare som mest och nu undrar jag om det kanske kan bli fler ??????????????????????????????? :) :P

Av Emmelie Pedersen - 23 oktober 2010 20:44

hej igen .idag har fabian varit på barn kalas . och jag har varit ute och cycklat med fabian idag. sen har jag lagat mat idag och det va fläsk schnitzel med stekt potatis och kall beanaisesås och sallad. nu sitter jag och myser med min familj vid tvn och äter chips och grönsaks stavar med vitlöks dippa.



  

Av Emmelie Pedersen - 23 oktober 2010 16:40

hej . idag gick jag upp kl 11 och då gick jag ut och röka sen när jag kom in tog jag en kaffe när jag hade drukit den och efter nån timme åt jag frukost och det blev 4 rostade mackor och en kopp kaffe. sen har jag städat lite på mitt rum och nu sitter jag i köket och har jätte tråkigt :/

Av Emmelie Pedersen - 22 oktober 2010 23:16

 Heej ! idag gick jag upp typ halv 10 och jag gjorde mej iordning snabbt sen fick mamma köra mej ner till min praktik lagom till kl 10 när jag kom in gick jag in och tog på mej förkläde och börja hacka grönsaker sen fyllde jag på läsk och efter det linad jag in bestik i servetter. när jag hade gjort det så jaog jag en kopp kaffe och spela lite kort. sen va det tid för dagens... idag fick jag sluta kvart i 2  så då ringde jag mamma så hon kunde komma ner och hämta mej medans jag vänta på mamma satt jag ute på en bänk och vänta. när jag och mamma kom hem satte jag på en kanna kaffe och mamma gjorde lunch till sej jag fick ett halft äpple.

och jag har hjälpt mamma att packa sina grejor till sin partylite visning.

sen kom sara lite senare och då hjälpte vi mamma att skriva sitt namn och tele nummer på tidningar. och jag har mublerat om i mitt rum idag och TACK SARA för din hjälp. och efter en stund nät pappa hade kommit hem börja han laga mat och det var viktväktar gulachsoppa och den va god sen när vi hade ätit så dick jag och sara hem till henne och hämta byxer till henne för hennes leggins hade ett stort hål iskrevet. så när vi hade gjort det gick vi hem till mej och titta på idol och år godis , drack läsk och mös med familjen... och nu sitter jag o min säng och skriver detta . puss :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards