pempem

Alla inlägg under november 2013

Av Emmelie Pedersen - 12 november 2013 00:22

För två år sedan va det fredag. Minns allt som det vore förra veckan. Det de fredagen de 11 november 2011 som jag mamma och Fabian körde ner till gisslöv och hämta hem min lilla prinsessa . Vi har kommit långt sen dess och har långt kvar . Jag hoppas du stannar länge hos mej minst 10 år till vill jag. Och hoppas du får vara frisk som du alltid varit. Du har ställt upp för mej när jag varit lite nere , då har du legat där med mej i timmar och bara funnits. Det finns finger mysigare än när du lägger dej vid min axel och jag hör dina ande tag. Det ger en trygghet. När vi är ute och går är du min livvakt det är inte nån skon skulle våga göra nåt mot mej när du är med. Får känslan av att jag är den bästa du vet och att du älskar mej överallt annat och jag dej. Älskade Tessan <3

Av Emmelie Pedersen - 10 november 2013 01:05

Önskar ibland att allt skulle bli som det va för ett par år sen. Man hade sina vänner nära och inte utspridda , man hade roligt , hitta på saker. Nu mera sitter man nästan bara hemma på röven umgås inte med nån på frididen , har alla vänner i skolan så träffar dom där. Sen har jag hund så kan inte åka bort hursomhelst utan det måste planeras lite.
Saknar mina gamla vänner och så det va förr.

Va på skolans gåsamidda i torstes så sov på internatet onsdag-torsdag och fan vad jag saknar det , man har inget liv hemma ....

Ovido - Quiz & Flashcards