pempem

Alla inlägg under november 2011

Av Emmelie Pedersen - 9 november 2011 23:56

jävla röv hue fan vill inte värken släppa för ? nånsom kan svara på det ? 

varit på bio med skolan idag och såg tusen gånger starkare .... inte så bra film med den dög . 

vi har tama vecka i en vecka nu hyfsat kul kommer nog att handala om djur så jag kommer inte att vara i djurparken to/fre och inte i smådjur stallet heller nästa vecka men sen nsta vecka där på ska jag va hos hästarna på torsdagen och sen på fredagen ha jag vara hos kosserna kl 05:00 injte kul !!! :( 

Av Emmelie Pedersen - 9 november 2011 23:56

jävla röv hue fan vill inte värken släppa för ? nånsom kan svara på det ? 

varit på bio med skolan idag och såg tusen gånger starkare .... inte så bra film med den dög . 

vi har tama vecka i en vecka nu hyfsat kul kommer nog att handala om djur så jag kommer inte att vara i djurparken to/fre och inte i smådjur stallet heller nästa vecka men sen nsta vecka där på ska jag va hos hästarna på torsdagen och sen på fredagen ha jag vara hos kosserna kl 05:00 injte kul !!! :( 

Av Emmelie Pedersen - 2 november 2011 19:40

VART TAR BLOGGPLATSEN APPEN TILL IPHONE VÄGEN DEN SKULLE KOMMA I OKTOBER MEN NU ÄR DET NOVEMBER ?????????????????????

Ovido - Quiz & Flashcards