pempem

Alla inlägg under oktober 2011

Av Emmelie Pedersen - 9 oktober 2011 22:53

Jag fick reda på att min storebror och hans flickvän har varit med om en olycka detta skrev hon på Facebook

"Hej kära vänner!
Igår var värsta dagen i mitt o johans liv. Vi va på väg hem från hans jobb, o helt plötsligt åkte vi ner i diket, sedan kom det en avfart i diket (en väg som bönderna använder för att komma ut på sin åker) som vi körde i mot, då flög bilen upp i luften o landade med en hård smäll på min sida, rullade över så vi voltade o sedan landade på min sida igen o då blev vi stillastående. Vi trodde bilen brann så vi fick brottom ut, johan satt fast i sitt bälte, så jag fick klänga mej upp över honom o stå på sidan av våra säten o trycka upp dörren. Vi lyckades klättra ur bilen själva o vi fick hoppa ner i åkern. Det kom en snäll lastbils shaufför o hjälpte oss, o 3 andra privatpersoner en av dom ringde ambulans. Sedan låg vi på KSS i skövde från 07.00 - 18-25. Tack alla vänner o familj för ert underbara stöd, vi älskar er! ♥ Både jag o johan klarade oss från allvarliga skador, vi e bara glada att vi lever! Tack gode gud! ♥"


jag satt i bilen och läste den när vi hade hämtat mamma på jobbet . är glad att det gick så bra som det gjorde   

Av Emmelie Pedersen - 3 oktober 2011 23:50

hejsan svajsan hihi   

Ovido - Quiz & Flashcards